تو به زانوهات می افتی...!

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | چهار شنبه 6 دی 1391 |

یه رفیق بودی و صدتا دردسر بودی و اما...

 
از تو هیچوقت نبریدم ، تورو از خودم می دیدم

 پشت سر همه غریبه ، روبروم دیدم فریبه

 اما فکر کردم کنارم...
 
شونه های یک رفیقه
 
داشتم اشتباه میکردم.
 
تو رفیق من نبودی ، من تا آخر با تو بودم...
 
تو از اولم نبودی
 
داشتم اشتباه می کردم...
 
که تموم زندگیمو من به دستای تو دادم
 
حالا اینجا تک و تنها... برگ خشک بی درختی، غرق بادم
 
نوش جونت اگه بردی
 
نوش جونت هرچی خوردی
 
تورو هیچ وقت نشناختم...
 
نوش جونم اگه باختم.
 
تو منو ساده گرفتی.
 
زدی رفتی مفتی مفتی
 
اما اون روز رو می بینم که به زانوهات می افتی...
 
  تو به زانوهات می افتی...!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن